Wyszukaj interesujące Cię informacje.

 

Tel.   (41) 381 60 24
Fax.  (41) 381 60 05 wew. 20

 

System Informacji Przestrzennej

 

Głównym beneficjentem projektu jest Urząd Marszałkowski i realizowany jest w granicach administracyjnych Województwa Świętokrzyskiego. Projekt bezpośrednio wpisuje się w cel główny działania 2.2. Budowy infrastruktury społeczeństwa informacyjnego RPOWŚ. System Informacji Przestrzennej, obejmuje proces pozyskiwania, przetwarzania i udostępniania danych dotyczących obiektów o charakterze przestrzennym.
Termin stosowany i utożsamiany z określeniem GIS (Geograficzny System Informacyjny). Realizacja projektu przekłada się na wdrożenie w jednostkach administracji samorządowej województwa systemu informacji przestrzennej o zasięgu regionalnym i w pierwszej kolejności realizowany będzie na potrzeb organów administracji samorządowej województwa świętokrzyskiego i obejmie swoim zakresem 13 powiatów oraz 102 gminy (w tym Miasto Kielce).

Efektem przeprowadzonych działań oprócz integracji planowania SIPWŚ z rozwiązaniami e-administracja ma być opracowanie pierwszych e-usług, polegających na udostępnieniu informacji publicznej, między innymi w zakresie:

  • planowania przestrzennego
  • gospodarki nieruchomościami (kategorie własności oraz władania w zakresie gruntów i budynków)
  • oferty inwestycyjnej regionu,
  • informacji środowiskowej,
  • rejestru zabytku,
  • innych rejestrów i zakresów danych dotyczących gospodarki przestrzennej.

Projekt ma za zadanie zlikwidować problemy ze zbyt długą drogą komunikacji i wymiany informacji pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego, jak również między obywatelem a urzędem.
Długofalowe korzyści realizacji projektu to:

  • ulepszona wymiana danych,
  • lepsza komunikacja na wielu szczeblach administracji,
  • szybki dostęp o każdej porze do serwisu informacyjnego,
  • proste zarządzanie ładem przestrzennym

Nadrzędnym celem projektu SIPWŚ jest poprawa konkurencyjności regionu. Projekt jest typem inwestycji, która raz zrealizowana będzie nie tylko mieć długi okres trwałości, ale również cały czas będzie rozwijana o nowe zasoby informacyjne.

Całkowity koszt realizowanego projektu wynosi 26 848 000 zł, zaś koszt projektu dla Gminy Słupia to kwota w wysokości 84 967,67 zł. Wkład własny Gminy Słupia wynosi 11 485,58 zł (koszty kwalifikowane) oraz 8 397,12 (koszy niekwalifikowane). Realizacja projektu obejmuje lata 2010 -2012.

Projekt jest finansowany ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013.

… dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...

 

 

 


e-świętokrzyskie - Rozbudowa Infrastruktury Informatycznej JST


Projekt „e-świętokrzyskie - Rozbudowa Infrastruktury Informatycznej JST" jest realizowany przez Województwo Świętokrzyskie wspólnie ze 106 Partnerami - jednostkami samorządu terytorialnego z Województwa Świętokrzyskiego (Gminy i Powiaty).

Celem nadrzędnym Projektu „e-świętokrzyskie - Rozbudowa Infrastruktury Informatycznej JST" jest podniesienie bezpieczeństwa sieci teleinformatycznych w JST, a także stworzenie nowoczesnego systemu wspomagającego zarządzanie jednostkami samorządowymi wraz z elektronicznym systemem obiegu dokumentów dla Jednostek Samorządu Terytorialnego w całym Województwie Świętokrzyskim.

Założenia projektu w pełni odpowiadają zmianom wprowadzanym przez ustawę o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne, a więc umożliwią samorządom pełną realizację zadań wynikających z tej ustawy.

Realizacja projektu ma na celu usprawnienie organizacji pracy w urzędzie oraz utworzenie systemu elektronicznej administracji, która zapewni mieszkańcom dostęp do usług administracji samorządowej za pomocą narzędzi informatycznych. W ramach projektu Gmina Słupia zyska:

  • 20 nowych, w pełni wyposażonych stacji roboczych  wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym,
  • serwer do Elektronicznego Obiegu Dokumentów wraz z UPS,
  • szafa ognioodporna,
  • skaner do Elektronicznego Obiegu Dokumentów.
  • system nowoczesnego Elektronicznego Obiegu Dokumentów zintegrowany z elektroniczną skrzynką podawczą,

Działania te mają na celu zwiększenie wydajności  i efektywności pracy urzędników oraz wzrost zadowolenia klientów urzędu, którzy będą mogli liczyć na szybsze załatwianie spraw.

Całkowity koszt realizowanego projektu wynosi 38 994 068 zł, zaś koszt projektu dla Gminy Słupia to kwota w wysokości 120 665,02 zł. Wkład własny Gminy Słupia wynosi 31 785,27 zł (koszty kwalifikowane) oraz 6 357,05 (koszy niekwalifikowane). Realizacja projektu obejmuje lata 2010 -2012.

Projekt jest finansowany ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013.

… dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...

 

 


Wybierz poprzedni miesiąc październik 2017 Wybierz następny miesiąc
PN WT ŚR CZW PT SB ND
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
Produkcja i hosting: ZETO-RZESZÓW Strony www - Strony internetowe - Aplikacje internetowe - Sklepy internetowe - Portale korporacyjne
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
[zamknij]